Автоматизація АЗС

Автоматизація заправних станцій

Компанія «Резонанс» пропонує своїм клієнтам систему, завдяки якій можлива автоматизація заправних станцій. Програма обліку на АЗС включає в себе:

Налаштування і установку комплексів оплати, що дозволяють приймати як готівку, так і безготівкові кошти.
Введення в експлуатацію програмного комплексу здатного контролювати відпуск пального на кожному етапі.
Можливість створення кількох касових терміналів, робота кожного з яких синхронізується з центральним сервером управління.
Ефективну роботу з банківським терміналом.
Відображення стану цін на паливо в реальному часі за допомогою світлового табло.

Що дає автоматизація заправних станцій?

Програма управління паливо роздавальної колонкою будується на базі спеціалізованого ЕККА для АЗС "Марія ЛТ-МТМ». Це дозволяє власникові АЗС вводити на своїй точці різні нововведення, які зможуть підвищити якість обслуговування клієнтів і запропонувати додаткові послуги.
Спеціалізований ЕККА для АЗС

СЕККА для АЗС здатний налагодити обслуговування літрових і грошових карт. Такий підхід дозволити залучити більше клієнтів, тому що в більшості випадків на такі карти власниками АЗС поширюються всілякі знижки. Заправна станція зможе проводити будь-які готівкові і безготівкові розрахунки. Зараз автозаправні станції займаються не тільки безпосередньо продажем пального, а й надають масу інших додаткових послуг. Це і продаж запчастин, і їх установка, а так само реалізація будь-яких інших необхідних водієві та пасажирам товарів. Контроль за відпуском товарів і виконанням послуг здійснюється за допомогою СЕККА для АЗС "Марія ЛТ-МТМ». Даний апарат здатний підтримувати роботу з двадцятьма тисячами найменувань товарів і послуг.
Облік на АЗС

Програма обліку на АЗС була б не повною, якщо б СЕККА для АЗС не підтримував можливість підключення персональних комп'ютерів, як додатковий засіб візуалізації. Так само автоматизація заправних станцій включає в себе два додаткових компонента - сервер HardDrive і концентратор периферійного обладнання. Останній дозволяє підключати до себе до дванадцяти додаткових пристроїв. Ними можуть бути банківські термінали, термінали паливних карт, сканер штрихкодів, або ж світлове табло цін. Сервер дозволяє підключати до трьох різних робочих місць. Він зберігає в собі базу даних товарів і запрограмовані моделі знижок. Крім усього іншого сервер містить в собі інформацію про десять останніх робочих змінах.
Система автоматизації АЗС на базі СЕККА «Марія ЛТ-МТМ»

Нижче приведена структурна схема автоматизації АЗС з підключенням всього спектру периферійного обладнання. shema3.jpg Даний програмно-технічний комплекс призначений для повного вирішення відпуску бензину, зрідженого і стисненого газу і супутніх товарів, а також повного обліку всіх процесів на АЗС та АГНКС будь-якої величини, в тому числі і на змішаних комплексах. СЕККА «Марія-ЛТ-МТМ» - базова ланка при побудові системи обліку на підприємстві-трейдері. СЕККА забезпечує двосторонній обмін даними з віддаленим комп'ютером. Інтеграція звітних даних у будь-цільове додаток, наприклад 1С та інші.

АРМ оператора АЗС «R-POS» Ефективність застосування даної системи полягає у високій надійності, широкому спектрі сумісного обладнання, гнучкості та модульності системи, постійному супроводі, що забезпечує зручність в експлуатації. Дане рішення сприяє спрощенню роботи операторів АЗС, підвищення якості та швидкості обслуговування клієнтів.

Детальніше (АРМ оператора АЗС «R-POS»

Мінімальні системні вимоги:
Операційна система не нижче Windows XP SP3;
. Net Framework 3.5;
Процесор: 500 Мгц
256Мб оперативної пам'яті і 1 ГБ вільного місця на жорсткому диску;
наявність touch screen (бажано);
Ethernet.

Необхідне обладнання:
«Hard Drive» СЕРВЕР
ЕККР «Марія-ЛТ-МТМ (ПОС)» версії М301Т5 або М301Т8.

Підтримка обладнання АЗК:
до 16 ТРК;
до 16 паливо - роздавальних кранів на ТРК;
до 18 резервуарів;
до 9 видів палива;

Підтримка доп. обладнання:
Сканер штрих кодів;
Рівнемір;
Цінове табло;
Модем;
Термінал безготівкових платежів;
Термінал самообслуговування;
Офісний принтер.

Функціонал системи:

Прийом, продаж та облік палива, супутніх товарів і послуг.

Управління конфігурацією АЗС.

Ведення довідників контрагентів і операторів АЗС.

Формування і зберігання бази даних нафтопродуктів і супутніх товарів (послуг).

Автоматизований відпуск нафтопродуктів в режимах оплати:

- Попередня оплата;
- Оплата по факту;
- Режим «повний бак»;
- Можливість розбивки замовлення.

Підтримка різних форм оплати:

- Готівкові;
- Безготівкові (відомості, талони, банківські картки, паливні карти,
ідентифікаційні картки).

Можливість оформлення замовлення в літровій і грошовій формі.
Установка, зміна цін на нафтопродукти.
Управління процесами наливу НП:

- Зупинка відпустки ТРК примусово;
- Екстрене завершення роботи всіх колонок одночасно;
- Аварійне зняття чека наливу;
- Блокування.

Облік, корекція і моніторинг руху талонів.
Облік, моніторинг стану резервуарів, коригування залишків.
Формування змінних і аналітичних звітів.
Автоматична синхронізація часу ЕККР і терміналу після Z - звіту.
Налаштовувана система знижок.
Можливість моніторингу готівки в касі на будь-який момент часу.
Роздільний облік палива, проданого за безготівковими платежами (у звітах напрінтер ЕККР).
Одночасна робота двох і більше операторів.
Оповіщення про аварійні ситуації.
Можливість передачі даних в офіс.

Ефективність застосування даної системи полягає у високій надійності, широкому спектрі сумісного обладнання, гнучкості та модульності системи, постійному супроводі, що забезпечує зручність в експлуатації. Дане рішення сприяє спрощенню роботи операторів АЗС, підвищення якості та
швидкості обслуговування клієнтів.

 

Статті

  Система відеоспостереження Розглянемо як це працює. IP-камери встановлені в залі передають відеоінформацію (постійно або по спрацьовуванню вбудованого датчика детектора руху) з комп'ютерної мережі (Ethernet) мережному медіаплеєр за встановленим жорстким диском (HDD). Тобто вся відеоінформація записується на мережевий медіаплеєр, яку можна вважати або завантажити будь-якого комп'ютера підключеного до даної мережі. On-line перегляд з відео камер здійснюється через будь-який Інтернет-браузер (Mozilla, Opera, Safari, і т.д.). Кількість підключених IP-камер відеоспостереження не обмежена. Мережевий медіаплеєр записуючи відеоінформацію може паралельно відтворювати рекламні ролики на підключений до нього телевізор. Можна сказати наступне, дане рішення виконує функції відеоспостереження і відеореєстрації, а також функції інформаційного відео табло. Легко інтегрується в локальну комп'ютерну мережу (Ethernet) офісу, магазину, складу. Записане відео на мережевий медіаплеєр можна переглянути / скачати по локальній мережі або переглянути через підключений до нього телевізор. On-line відео можна переглянути через будь-який комп'ютер / ноутбук підключений до цієї мережі за допомогою будь-якого інтернет-браузера або спеціальну програму D-View Cam яка йде в комплекті з IP-відеокамерою спостереження. На малюнку нижче наведена можливіть реалізації даного рішення.     Детальнішу інормацію можна отримати у менеджера ОЦСО "Теркон"
  Автоматизація закладів роздрібної торгівлі магазинів, аптек, бутиків, міні-маркетів, гіпермаркетів, салонів краси, ресторанів та інших В наш час, новітні технології стали об'єктивною необхідністю на шляху підвищення ефективності діяльності, особливо в сфері торгівлі. Компанія «ТерКон» допоможе Вам не тільки автоматизувати й спростити ведення бізнесу, але і збільшити кількість прибутку. Аналіз і облік продукції в магазині проводився завжди. Тільки раніше для цього вводили особливу посаду – товарознавець, який вручну вів перепис товару на прилавках і складах. Проте подібна система зовсім не ефективна, оскільки людині властиво помилятися, а навіть щонайменша помилка в цій відповідальній справі могла привести до незапланованих витрат. Автоматизація управління торгівлі дозволяє уникнути подібних витрат і веде повний і точний облік продукції. Використання спеціального торгівельного обладнання: сканерів штрих-кодів, електронних ваг, зчитувачів магнітних карт, принтерів чеків та етикеток тощо дозволяє не лише пришвидшити процес обробки кошика покупця, а й більш точно та якісно вести облік руху товарів та надходження коштів у касу. У результаті виграють усі: покупці – від покращення якості та інформативності обслуговування, продавці та консультанти – від полегшення роботи та зменшення об’ємів рутинних записів на папері, адміністрація та власники – від збільшення керованості та контрольованості магазину. Все це в сукупності сприяє зростанню позитивного іміджу торгівельного закладу та призводить до зростання виручки і доходів магазину. Компанія «ТерКон» допоможе Вам зробити правильний вибір системи для автоматизації Вашого бізнесу.

©2015 всі права захищені. Обласний центр сервісного обслуговування "ТерКон". м. Тернопіль, Пропект Злуки, 1 +38 098 690 07 74