Автоматизація мінімаркетів

 

Рішення для закладів роздрібної торгівлі від компаній "ТерКон"

 

Робота автоматизованої системи управління мінімаркетів проводиться таким чином:

Все починається з надходження товару на склад. Працівник на складі заносить в загальну базу даних відомості про товар, його найменування, кількість отриманого товару, роздрібну ціну, штрих-код і т.д. Якщо проводиться розфасовка штучного або вагового товару товару, то їм присвоюється унікальний штрих код, який роздруковується на принтері етикеток або на вагах з печаткою етикеток. Потім етикетка наклеюється на товар, і це дозволяє вести облік руху товару як і з заводським штрих-кодом.

Таким чином прийнятий товар автоматично надходить у касовий апарат або в комп'ютер який знаходиться на касі. Дана система дозволяє здійснювати продаж вагового товару з зважуванням його на прикасові вагах, при цьому інформація про товар і його ціною автоматично передається на касовий апарат або компютер.

При скануванні на касі штих-коду товару, система автоматично розпізнає найменування товару його ціну, а для вагового товару так само і вагу. Потім касир приймає гроші від покупця і роздруковує фіскальний чек.

Якщо застосовується дисконтна система знижок, і покупець пред'являє дисконтну картку, то система автоматично визначає відсоток знижки залежно від умов дисконтної картки. Знижки чи надбавки можуть проводиться в залежності від дня тижня і часу доби, суми покупки і т.д.

Вся інформація про продажі, надходить в облікову систему в режимі on-line, це дозволяє оперативно в реальному часі вести облік руху товару, грошових коштів, отримувати різні види звітів, в тому числі і аналітичні.

Автоматизація Мінімаркети дозволить Вам:

- Покращувати рівень і якість обслуговування покупців;

- Стабільно підтримувати асортимент товару та його кількість на складі;

- Оперативно відслідковувати товарні залишки і термін придатності товару;

- Контролювати працюючий персонал у тому числі касира;

- Мінімізувати вплив людського фактора;

- Можливість створення дисконтних схем знижок і надбавок;

- Збільшити конкурентоспроможність свого підприємства;

- Збільшити прибуток за рахунок більш ефективного управління торговим підприємством.



Рекомендоване обладнання:

Для складу:
сканер лазерний ручний
електронні ваги
принтер етикеток


Для робочого місця касира:
сканер лазерний ручний

фіскальний реєстратор

 

 

Детальнішу інормацію можна отримати у менеджера ОЦСО "Теркон"


 

Статті

  Система відеоспостереження Розглянемо як це працює. IP-камери встановлені в залі передають відеоінформацію (постійно або по спрацьовуванню вбудованого датчика детектора руху) з комп'ютерної мережі (Ethernet) мережному медіаплеєр за встановленим жорстким диском (HDD). Тобто вся відеоінформація записується на мережевий медіаплеєр, яку можна вважати або завантажити будь-якого комп'ютера підключеного до даної мережі. On-line перегляд з відео камер здійснюється через будь-який Інтернет-браузер (Mozilla, Opera, Safari, і т.д.). Кількість підключених IP-камер відеоспостереження не обмежена. Мережевий медіаплеєр записуючи відеоінформацію може паралельно відтворювати рекламні ролики на підключений до нього телевізор. Можна сказати наступне, дане рішення виконує функції відеоспостереження і відеореєстрації, а також функції інформаційного відео табло. Легко інтегрується в локальну комп'ютерну мережу (Ethernet) офісу, магазину, складу. Записане відео на мережевий медіаплеєр можна переглянути / скачати по локальній мережі або переглянути через підключений до нього телевізор. On-line відео можна переглянути через будь-який комп'ютер / ноутбук підключений до цієї мережі за допомогою будь-якого інтернет-браузера або спеціальну програму D-View Cam яка йде в комплекті з IP-відеокамерою спостереження. На малюнку нижче наведена можливіть реалізації даного рішення.     Детальнішу інормацію можна отримати у менеджера ОЦСО "Теркон"
  Автоматизація закладів роздрібної торгівлі магазинів, аптек, бутиків, міні-маркетів, гіпермаркетів, салонів краси, ресторанів та інших В наш час, новітні технології стали об'єктивною необхідністю на шляху підвищення ефективності діяльності, особливо в сфері торгівлі. Компанія «ТерКон» допоможе Вам не тільки автоматизувати й спростити ведення бізнесу, але і збільшити кількість прибутку. Аналіз і облік продукції в магазині проводився завжди. Тільки раніше для цього вводили особливу посаду – товарознавець, який вручну вів перепис товару на прилавках і складах. Проте подібна система зовсім не ефективна, оскільки людині властиво помилятися, а навіть щонайменша помилка в цій відповідальній справі могла привести до незапланованих витрат. Автоматизація управління торгівлі дозволяє уникнути подібних витрат і веде повний і точний облік продукції. Використання спеціального торгівельного обладнання: сканерів штрих-кодів, електронних ваг, зчитувачів магнітних карт, принтерів чеків та етикеток тощо дозволяє не лише пришвидшити процес обробки кошика покупця, а й більш точно та якісно вести облік руху товарів та надходження коштів у касу. У результаті виграють усі: покупці – від покращення якості та інформативності обслуговування, продавці та консультанти – від полегшення роботи та зменшення об’ємів рутинних записів на папері, адміністрація та власники – від збільшення керованості та контрольованості магазину. Все це в сукупності сприяє зростанню позитивного іміджу торгівельного закладу та призводить до зростання виручки і доходів магазину. Компанія «ТерКон» допоможе Вам зробити правильний вибір системи для автоматизації Вашого бізнесу.

©2015 всі права захищені. Обласний центр сервісного обслуговування "ТерКон". м. Тернопіль, Пропект Злуки, 1 +38 098 690 07 74