Рішення для аптек


Автоматизація аптек від компанії "Теркон"

Автоматизація аптек

Для автоматизації процесу продажу, закупівлі, управління складом в аптеках ми пропонуємо програмно-апаратний комплекс, що складається з ПОС-Терміналу, фіскального реєстратора, програмного продукту.


Дане рішення має невеликі розміри і володіє інтегрованою конструкцією. Периферійні пристрої (дисплей покупця, фіскальний реєстратор, сканер штрих-кодів) підключаються безпосередньо до терміналу, тим самим істотно зменшується кількість використовуваних сполучних проводів і економиться робочий простір.


Автоматизація аптек


Можливості даного програмно-апаратного комплексу:

- Організація роботи аптек будь-якого профілю та масштабу.

- Швидкий пошук препарату при обслуговуванні покупця.

- Організація матеріального (складського) обліку з вкладеними товарними групами і складами, швидкий пошук при великому асортименті товару, відстеження руху товарів, переміщення між складами, переоцінки відпускної ціни, можливість ведення повного аналітичного обліку, аналіз продажів по будь-яким критеріям.

- Організація обліку серійних номерів препаратів, упаковок, терміну придатності, наявності сертифікату, протоколу, номера реєстрації, виробника і постачальника, відсотка націнки на ціну виробника.

- Організація реєстрації продажів з можливостями пошуку препаратів за різними критеріями.

-Система прайс-листів, обробка та внесення в систему прайс-листів від постачальників, формування і передача власних в аптеки і покупцям.

- Підготовка та електронна розсилка заявок постачальнику з аналізом його прайс-листів, обробка та внесення в систему заявок від аптек, філій, автоматичне резервування препаратів за заявкою від клієнтів або власних філій.

-Налаштовувана система знижок, застосування різних методів ціноутворення дозволить при виписці швидко обслуговувати клієнтів.

- Організація роботи з обміну даними між будь-якою кількістю видалених торгових і складських об'єктів (аптеки, склади).

- Підготовка всіх первинних даних для бухгалтерської звітності та даних з матеріального обліку.

- Адміністрування та організація доступу до даних.



Детальнішу інормацію можна отримати у менеджера ОЦСО "Теркон"

 

Статті

  Система відеоспостереження Розглянемо як це працює. IP-камери встановлені в залі передають відеоінформацію (постійно або по спрацьовуванню вбудованого датчика детектора руху) з комп'ютерної мережі (Ethernet) мережному медіаплеєр за встановленим жорстким диском (HDD). Тобто вся відеоінформація записується на мережевий медіаплеєр, яку можна вважати або завантажити будь-якого комп'ютера підключеного до даної мережі. On-line перегляд з відео камер здійснюється через будь-який Інтернет-браузер (Mozilla, Opera, Safari, і т.д.). Кількість підключених IP-камер відеоспостереження не обмежена. Мережевий медіаплеєр записуючи відеоінформацію може паралельно відтворювати рекламні ролики на підключений до нього телевізор. Можна сказати наступне, дане рішення виконує функції відеоспостереження і відеореєстрації, а також функції інформаційного відео табло. Легко інтегрується в локальну комп'ютерну мережу (Ethernet) офісу, магазину, складу. Записане відео на мережевий медіаплеєр можна переглянути / скачати по локальній мережі або переглянути через підключений до нього телевізор. On-line відео можна переглянути через будь-який комп'ютер / ноутбук підключений до цієї мережі за допомогою будь-якого інтернет-браузера або спеціальну програму D-View Cam яка йде в комплекті з IP-відеокамерою спостереження. На малюнку нижче наведена можливіть реалізації даного рішення.     Детальнішу інормацію можна отримати у менеджера ОЦСО "Теркон"
  Автоматизація закладів роздрібної торгівлі магазинів, аптек, бутиків, міні-маркетів, гіпермаркетів, салонів краси, ресторанів та інших В наш час, новітні технології стали об'єктивною необхідністю на шляху підвищення ефективності діяльності, особливо в сфері торгівлі. Компанія «ТерКон» допоможе Вам не тільки автоматизувати й спростити ведення бізнесу, але і збільшити кількість прибутку. Аналіз і облік продукції в магазині проводився завжди. Тільки раніше для цього вводили особливу посаду – товарознавець, який вручну вів перепис товару на прилавках і складах. Проте подібна система зовсім не ефективна, оскільки людині властиво помилятися, а навіть щонайменша помилка в цій відповідальній справі могла привести до незапланованих витрат. Автоматизація управління торгівлі дозволяє уникнути подібних витрат і веде повний і точний облік продукції. Використання спеціального торгівельного обладнання: сканерів штрих-кодів, електронних ваг, зчитувачів магнітних карт, принтерів чеків та етикеток тощо дозволяє не лише пришвидшити процес обробки кошика покупця, а й більш точно та якісно вести облік руху товарів та надходження коштів у касу. У результаті виграють усі: покупці – від покращення якості та інформативності обслуговування, продавці та консультанти – від полегшення роботи та зменшення об’ємів рутинних записів на папері, адміністрація та власники – від збільшення керованості та контрольованості магазину. Все це в сукупності сприяє зростанню позитивного іміджу торгівельного закладу та призводить до зростання виручки і доходів магазину. Компанія «ТерКон» допоможе Вам зробити правильний вибір системи для автоматизації Вашого бізнесу.

©2015 всі права захищені. Обласний центр сервісного обслуговування "ТерКон". м. Тернопіль, Пропект Злуки, 1 +38 098 690 07 74